sekretariat@ums.gov.pl
 +48 (91) 44 03 400
    • Kontrast
    • Układ strony
    • Czcionka
UMS BIP

URZĄD MORSKI W SZCZECINIE

UMS
  • Strona główna
  • Załatwianie spraw
  • Zamówienia publiczne
  • Archiwum - Przetargi nieograniczone z roku 2019

Archiwum - Przetargi nieograniczone z roku 2019

Szczegóły
Paweł Gorczakowski
Kategoria: Zamówienia publiczne
Opublikowano: 13 styczeń 2020

  • Sztuczne zasilanie brzegu w Dziwnowie km 388,30-390,00
    Termin składania ofert 05.12.2019 r godz. 10:30
    Data publikacji: 2019-11-20 10:00
    Znak sprawy PO-II.370.40.19
    • Ogłoszenie
    • SIWZ
      • Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty
      • Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia
      • Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
      • Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej
      • Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz robót budowlanych
      • Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz osób
      • Załącznik nr 7 do SIWZ - Umowa
      • Załącznik nr 2 do umowy - Protokół zaawansowania wykonanych prac
      • Załącznik nr 8 do SIWZ - Program Funkcjonalno-Użytkowy
    • Informacja z otwarcia ofert
    • Wynik postępowania

    • Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz kserokopiarek dla potrzeb Urzędu Morskiego w Szczecinie
      Termin składania ofert 18.11.2019 r godz. 10:30
      Data publikacji: 2019-11-08 12:20
      Znak sprawy PO.II.370.39.19
      • Ogłoszenie
      • SIWZ
        • Załącznik nr 1A do SIWZ - Formularz ofertowy - CZĘŚĆ I
        • Załącznik nr 1B do SIWZ - Formularz ofertowy - CZĘŚĆ II
        • Załącznik nr 1C do SIWZ - Formularz ofertowy - CZĘŚĆ III
        • Załącznik nr 1D do SIWZ - Formularz ofertowy - CZĘŚĆ IV
        • Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia
        • Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
        • Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej
        • Załącznik nr 5A do SIWZ - Wzór umowy - CZĘŚĆ I
        • Załącznik nr 5B do SIWZ - Wzór umowy - CZĘŚĆ II
        • Załącznik nr 5C do SIWZ - Wzór umowy - CZĘŚĆ III
        • Załącznik nr 5d do SIWZ - Wzór umowy - CZĘŚĆ IV
      • Informacja z otwarcia ofert
      • Wynik postępowania

    • Lodołamanie w okresie zimowym 2019/2020
      Termin składania ofert 13.11.2019 r godz. 10:30
      Data publikacji: 2019-11-05 13:55
      Znak sprawy PO-II.370.38.19
      • Ogłoszenie
      • SIWZ
        • Załącznik nr 1A do SIWZ - Formularz ofertowy - CZĘŚĆ I - Lodołamanie na AKWENIE A
        • Załącznik nr 1B do SIWZ - Formularz ofertowy - CZĘŚĆ II - Lodołamanie na AKWENIE B
        • Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia
        • Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
        • Załącznik nr 4A do SIWZ - Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej dotyczące Części I
        • Załącznik nr 4B do SIWZ - Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej dotyczące Części II
        • Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz jednostek
        • Załącznik nr 6 do SIWZ - Wzór umowy
      • Unieważnienie postępowania

    • Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, mienia, rzeczy osobistych, następstw nieszczęśliwych wypadków i kosztów leczenia, pojazdów mechanicznych oraz jednostek pływających z dodatkowym wyposażeniem w okresie 01.01.2020-31.12.2020
      Termin składania ofert 31.10.2019 r godz. 10:30
      Nowy termin skladania ofert: 12.11.2019 r godz. 09:00
      Data publikacji: 2019-10-17 15:30
      Znak sprawy PO-II.370.36.19
      • Ogłoszenie
      • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
      • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
      • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
      • SIWZ
      • Zmiana treści SIWZ z dn. 22.10.2019
      • Zmiana treści SIWZ z dn. 24.10.2019
      • Zmiana treści SIWZ z dn. 25.10.2019
      • Zmiana treści SIWZ z dn. 28.10.2019
      • Zmiana treści SIWZ z dn. 29.10.2019
      • Zmiana treści SIWZ z dn. 30.10.2019
      • Zmiana treści SIWZ z dn. 31.10.2019
      • Zmiana treści SIWZ z dn. 06.11.2019
        • Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy
          • Załącznik nr 1.1 do formularza ofertowego - Zbiorczy formularz cenowy - NOWY
          • Załącznik nr 1.1 do formularza ofertowego - Zbiorczy formularz cenowy - NOWY - AKTUALNY
          • Załącznik nr 1.2 do formularza ofertowego - Specyfikacja składki dla budynków i budowli
          • Załącznik nr 1.3 do formularza ofertowego - Specyfikacja składki dla pojazdów mechanicznych
          • Załącznik nr 1.4 do formularza ofertowego - Specyfikacja składki dla sprzętu elektronicznego
          • Załącznik nr 1.5 do formularza ofertowego - Specyfikacja składki dla jednostek pływających
          • Załącznik nr 1.5 do formularza ofertowego - Specyfikacja składki dla jednostek pływających - NOWY
        • Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia
        • Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
        • Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej
        • Załącznik nr 5 do SIWZ - Wzór umowy - NOWY
        • Załącznik nr 5 do SIWZ - Wzór umowy - NOWY AKTUALNY
          • Załącznik nr 1 do Umowy - Wykaz budynków i budowli
          • Załącznik nr 2 do Umowy - Wykaz pojazdów mechanicznych
          • Załącznik nr 3 do Umowy - Wykaz sprzętu elektronicznego
          • Załącznik nr 4 do Umowy - Wykaz jednostekpływających wraz z wyposażeniem dodatkowym
          • Załącznik nr 4 do Umowy - Wykaz jednostekpływających wraz z wyposażeniem dodatkowym - NOWY
          • Załącznik nr 5 do Umowy - Wykaz wyposażenia Ośrodka Szkolno Wypoczynkowego w Pobierowie
          • Załącznik nr 6 do Umowy - Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych
        • Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz budynków
        • Załącznik nr 7 do SIWZ - Wykaz sprzętu elektronicznego
        • Załącznik nr 8 do SIWZ - Wykaz pojazdów
        • Załącznik nr 9 do SIWZ - Wykaz jednostek pływających wraz z wyposażeniem dodatkowym
        • Załącznik nr 9 do SIWZ - Wykaz jednostek pływających wraz z wyposażeniem dodatkowym - NOWY
        • Załącznik nr 10 do SIWZ - Wykaz wyposażenia Ośrodka Szkolno-Wypoczynkowego w Pobierowie
        • Załącznik nr 11 do SIWZ - Przebieg szkodowy z poszczególnych rodzajów ubezpieczeń
        • Załącznik nr 12 do SIWZ - Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych
      • Odpowiedzi na pytania z dnii 21 i 24 października 2019 r.
      • Odpowiedzi na pytania z dnia 30 października 2019 r.
      • Odpowiedzi na pytania z dnia 30 października i 5 listopada 2019 r.
      • Informacja z otwarcia ofert
      • Wynik postępowania

    • Dostawa systemu echosondy wielowiązkowej
      Termin składania ofert 24.10.2019 r godz. 10:30
      Data publikacji: 2019-10-11 13:05
      Znak sprawy PO-II.370.37.19
      • Ogłoszenie
      • SIWZ
        • Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy
        • Załącznik nr 2 do SIWZ - JEDZ w formacie pdf
        • Załącznik nr 2 do SIWZ - JEDZ w formacie xml
        • Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia
        • Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej
        • Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz dostaw
        • Załącznik nr 6 do SIWZ - Wzór umowy
      • Odpowiedzi na pytania z dnia 18 października 2019 r.
      • Informacja z otwarcia ofert
      • Wynik postępowania

    • Sztuczne zasilanie brzegu w Międzywodziu km: 392,80-393,40
      Termin składania ofert 24.10.2019 r godz. 10:30
      Data publikacji: 2019-10-08 15:00
      Znak sprawy PO-II.370.35.19
      • Ogłoszenie
      • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
      • SIWZ
      • Zmiana treści SIWZ z dn. 10.10.2019
      • Zmiana treści SIWZ z dn. 18.10.2019
        • Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy
        • Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy - NOWY
        • Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia
        • Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
        • Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej
        • Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz robót budowlanych
        • Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz osób
        • Załącznik nr 7 do SIWZ - Wzór umowy
          • Załącznik nr 1 do Wzoru umowy
        • Załącznik nr 8 do SIWZ - Program Funkcjonalno Użytkowy
      • Odpowiedzi na pytania z dnia 15 października 2019 r.
      • Informacja z otwarcia ofert
      • Wynik postępowania

    • Usunięcie niebezpiecznych obiektów z plaży i dna morza w rejonie przebudowy ostróg T w Dziwnowie
      Termin składania ofert 10.10.2019 r godz. 10:30
      Nowy termin skladania ofert: 14.10.2019 r godz. 10:30
      Data publikacji: 2019-10-02 14:10
      Znak sprawy PO-II.370.34.19
      • Ogłoszenie
      • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
      • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
      • SIWZ
      • Zmiana treści SIWZ z dn. 07.10.2019 r.
        • Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy
          • Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy NOWY
        • Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia
        • Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
        • Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej
        • Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz usług
        • Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz osób
          • Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz osób NOWY
        • Załącznik nr 7 do SIWZ - Wzór umowy
        • Załącznik nr 8 do SIWZ - Raport z badań ferromagnetycznych
      • Odpowiedzi na pytanie z dnia 04 października 2019 r.
      • Odpowiedzi na pytanie z dnia 09 października 2019 r.
      • Informacja z otwarcia ofert
      • Wynik postępowania

    • Serwisowanie Zintegrowanego Systemu Hydrograficznego EM3002D zainstalowanego na jednostce sondażowej „Kastor”
      Termin składania ofert 08.10.2019 r godz. 10:30
      Data publikacji: 2019-09-27 15:10
      Znak sprawy PO-II.370.31.19
      • Ogłoszenie
      • SIWZ
        • Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy
        • Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia
        • Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
        • Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej
        • Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz usług
        • Załącznik nr 6 do SIWZ - Wzór umowy
      • Informacja z otwarcia ofert
      • Wynik postępowania

    • Dostawa systemu echosondy wielowiązkowej
      Termin składania ofert 30.09.2019 r godz. 10:30
      Data publikacji: 2019-09-18 11:40
      Znak sprawy PO-II.370.33.19
      • Ogłoszenie
      • SIWZ
        • Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy
        • Załącznik nr 2 do SIWZ - JEDZ w formacie pdf
        • Załącznik nr 2 do SIWZ - JEDZ w formacie xml
        • Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia
        • Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej
        • Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz dostaw
        • Załącznik nr 6 do SIWZ - Wzór umowy
      • Informacja z otwarcia ofert
      • Unieważnienie postępowania

    • Prace konserwacyjne na polu refulacyjnym Mańków
      Termin składania ofert 03.10.2019 r godz. 10:30
      Data publikacji: 2019-09-17 12:40
      Znak sprawy PO-II.370.32.19
      • Ogłoszenie
      • SIWZ
        • Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy
        • Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia
        • Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
        • Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej
        • Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz robót budowlanych
        • Załącznik nr 6 do SIWZ - Wzór umowy
        • Załącznik nr 7 do SIWZ - Kosztorys inwestorski
      • Informacja z otwarcia ofert
      • Wynik postępowania

    • Usunięcie niebezpiecznych obiektów z plaży i dna morza w rejonie przebudowy ostróg T w Dziwnowie
      Termin składania ofert 23.09.2019 r godz. 10:30
      Data publikacji: 2019-09-13 13:30
      Znak sprawy PO-II.370.30.19
      • Ogłoszenie
      • SIWZ
      • Zmiana treści SIWZ z dn. 19.09.2019 r.
        • Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy
        • Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia
        • Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
        • Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej
        • Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz usług
        • Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz osób
        • Załącznik nr 7 do SIWZ - Wzór umowy
        • Załącznik nr 8 do SIWZ - Raport z badań ferromagnetycznych
      • Odpowiedzi na pytanie z dnia 17 września 2019 r.
      • Informacja z otwarcia ofert
      • Wynik postępowania

    • Wymiana systemu odbojowego i prace konserwacyjno – remontowe na nabrzeżu Przeładunkowym w Porcie Morskim Wolin
      Termin składania ofert 26.09.2019 r godz. 10:30
      Data publikacji: 2019-09-10 15:30
      Znak sprawy PO-II.370.29.19
      • Ogłoszenie
      • SIWZ
        • Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy
        • Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia
        • Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
        • Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej
        • Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz robót budowlanych
        • Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz osób
        • Załącznik nr 7 do SIWZ - Wzór umowy
      • Informacja z otwarcia ofert
      • Wynik postępowania

    • Wymiana systemu odbojowego przy nabrzeżu UMS odcinek J-K w Morskim Porcie w Trzebieży
      Termin składania ofert 12.09.2019 r godz. 10:30
      Data publikacji: 2019-08-28 13:00
      Znak sprawy PO-II.370.27.19
      • Ogłoszenie
      • SIWZ
        • Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy
        • Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia
        • Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
        • Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej
        • Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz robót budowlanych
        • Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz osób
        • Załącznik nr 7 do SIWZ - Wzór umowy
      • Informacja z otwarcia ofert
      • Wynik postępowania

    • Prace czerpalne w Dziwnowie w 2019 r.
      Termin składania ofert 11.09.2019 r godz. 10:30
      Data publikacji: 2019-08-27 13:00
      Znak sprawy PO-II.370.28.19
      • Ogłoszenie
      • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
      • SIWZ
      • Zmiana treści SIWZ z dn. 05.09.2019 r.
        • Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy
        • Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia
        • Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
        • Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej
        • Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz robót budowlanych
        • Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz osób
        • Załącznik nr 7 do SIWZ - Wzór umowy
        • Załącznik nr 8 do SIWZ - Projekty prac czerpalnych
      • Odpowiedzi na pytania z dni 28 i 30 sierpnia oraz 03 września 2019 r.
      • Odpowiedź na pytanie z dnia 06 września 2019 r.
        • Załącznik do odpowiedzi na pytanie z dnia 06 września 2019 r.
      • Informacja z otwarcia ofert
      • Wynik postępowania

    • Skanowanie laserowe morskiej strefy brzegowej w granicach administracyjnych Urzędu Morskiego w Szczecinie (edycja 2019 r.).
      Termin składania ofert 28.08.2019 r godz. 10:30
      Nowy termin skladania ofert: 30.08.2019 r godz. 10:30
      Data publikacji: 2019-08-20 10:30
      Znak sprawy PO-II.370.23.19
      • Ogłoszenie
      • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
      • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
      • SIWZ
      • Zmiana treści SIWZ z dn. 26.08.2019 r.
      • Zmiana treści SIWZ z dn. 27.08.2019 r.
        • Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy
        • Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia
        • Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
        • Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej
        • Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz usług
        • Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz osób
        • Załącznik nr 7 do SIWZ - Wzór umowy
        • Załącznik nr 8 do SIWZ - Mapa obszarów objętych przedmiotem zamówienia – rejon A i B
        • Załącznik nr 9 do SIWZ - Mapa obszarów objętych przedmiotem zamówienia – rejon C i D
      • Odpowiedzi na pytania z dni 23 i 26 sierpnia 2019 r.
        • Uzupełnienie do odpowiedzi na pytania 8 i 16
      • Informacja z otwarcia ofert
      • Wynik postępowania

    • Dostawa składników umundurowania i oznak służbowych dla pracowników UMS.
      Termin składania ofert 27.08.2019 r godz. 11:30
      Data publikacji: 2019-08-12 14:00
      Znak sprawy PO-II.370.26.19
      • Ogłoszenie
      • SIWZ
        • Załącznik nr 1A do SIWZ - Formularz ofertowy część 1
        • Załącznik nr 1B do SIWZ - Formularz ofertowy część 2
        • Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia
        • Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
        • Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej
        • Załącznik nr 5 do SIWZ - Wzór umowy
      • Informacja z otwarcia ofert
      • Wynik postępowania

    • Budowa 6 ostróg w Pobierowie(km: 376,95÷377,55).
      Termin składania ofert 27.08.2019 r godz. 10:30
      Data publikacji: 2019-08-09 15:20
      Znak sprawy PO-II.370.25.19
      • Ogłoszenie
      • SIWZ
        • Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy
        • Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia
        • Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
        • Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej
        • Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz robót budowlanych
        • Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz osób
        • Załącznik nr 7 do SIWZ - Wzór umowy
        • Załącznik nr 8 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
        • Załącznik nr 9 do SIWZ - Program Funkcjonalno - Użytkowy
      • Informacja z otwarcia ofert
      • Wynik postępowania

    • Dostawa systemu echosondy wielowiązkowej.
      Termin składania ofert 09.09.2019 r godz. 10:30
      Data publikacji: 2019-08-07 12:55
      Znak sprawy PO-II.370.22.19
      • Ogłoszenie
      • SIWZ
        • Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy
        • Załącznik nr 2 do SIWZ - JEDZ w formacie .pdf
        • Załącznik nr 2 do SIWZ - JEDZ w formacie .xml
        • Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia
        • Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej
        • Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz dostaw
        • Załącznik nr 6 do SIWZ - Wzór umowy
      • Odpowiedzi na pytanie z dnia 26.08.2019 r.
      • Unieważnienie postępowania

    • Remont oznakowania nawigacyjnego: Część I. Stawa światła sektorowego; ‘’Domańce’’; Część II. Pomost dojściowo-cumowniczy do stawy światła sektorowego ’’Domańce”; Część III. Dalba nr 40 i Dalba nr 41.
      Termin składania ofert 02.08.2019 r godz. 10:30
      Data publikacji: 2019-07-18 14:20
      Znak sprawy PO-II.370.21.19
      • Ogłoszenie
      • SIWZ
        • Załącznik nr 1A do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Część I
        • Załącznik nr 1B do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Część II
        • Załącznik nr 1C do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Część III
        • Załącznik nr 2A do SIWZ - Formularz oferty Część I
        • Załącznik nr 2B do SIWZ - Formularz oferty Część II
        • Załącznik nr 2C do SIWZ - Formularz oferty Część III
        • Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia
        • Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
        • Załącznik nr 5A do SIWZ - Oświadczenie o przynależności / braku przynależności do grupy kapitałowej Część I
        • Załącznik nr 5B do SIWZ - Oświadczenie o przynależności / braku przynależności do grupy kapitałowej Część II
        • Załącznik nr 5C do SIWZ - Oświadczenie o przynależności / braku przynależności do grupy kapitałowej Część III
        • Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz robót budowlanych
        • Załącznik nr 7 do SIWZ - Wykaz osób Część I i III
        • Załącznik nr 8A do SIWZ - Wzór umowy Część I
        • Załącznik nr 8B do SIWZ - Wzór umowy Część II
        • Załącznik nr 8C do SIWZ - Wzór umowy Część III
        • Załącznik nr 9A do SIWZ - Przedmiar Część I
        • Załącznik nr 9B do SIWZ - Przedmiar Część II
        • Załącznik nr 9C do SIWZ - Przedmiar Część III
      • Informacja z otwarcia ofert
      • Wynik postępowania

    • Prace czerpalne w Nowym Warpnie w 2019 r.
      Termin składania ofert 29.07.2019 r godz. 10:30
      Data publikacji: 2019-07-12 12:25
      Znak sprawy PO-II.370.24.19
      • Ogłoszenie
      • SIWZ
        • Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy
        • Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia
        • Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
        • Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności / braku przynależności do grupy kapitałowej
        • Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz robót budowlanych
        • Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz osób
        • Załącznik nr 7 do SIWZ - Wzór umowy
        • Załącznik nr 8 do SIWZ - Projehttp://www.ums.gov.pl/kty prac czerpalnych
        • Załącznik nr 9 do SIWZ - Pozwolenia wodnoprawne
        • Załącznik nr 10 do SIWZ - Plany sondażowe przy polach refulacyjnych
      • Informacja z otwarcia ofert
      • Wynik postępowania

    • Prace konserwacyjno-remontowe i wymiana systemu odbojowego w obiektach UMS.
      Termin składania ofert 18.07.2019 r godz. 10:30
      Data publikacji: 2019-07-03 13:30
      Znak sprawy PO-II.370.20.19
      • Ogłoszenie
      • SIWZ
        • Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy
        • Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia
        • Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
        • Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności / braku przynależności do grupy kapitałowej
        • Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz robót budowlanych
        • Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz osób
        • Załącznik nr 7 do SIWZ - Wzór umowy
        • Załącznik nr 8 do SIWZ - Przedmiar robót – pomocniczo do sporządzenia oferty cenowej
      • Informacja z otwarcia ofert
      • Wynik postępowania

    • Remont znaków stałego oznakowania nawigacyjnego: Część I. Stawa cyplowa na S cyplu wyspy Mielin, Stawa światła wejściowego na E, (wschodniej) główce falochronu centralnego – Port Świnoujście. Część II. Stawa dolna nabieżnika Świnoujście – „MŁYNY”.
      Termin składania ofert 05.07.2019 r godz. 10:30
      Data publikacji: 2019-06-18 14:00
      Znak sprawy PO.II.370.19.19
      • Ogłoszenie
      • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
      • SIWZ
      • Zmiana treści SIWZ z dn. 19.06.2019 r.
        • Załącznik nr 1A do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Część I
        • Załącznik nr 1A do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Część I NOWY
        • Załącznik nr 1A do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Część II
        • Załącznik nr 2A do SIWZ - Formularz ofertowy dla cz. I
        • Załącznik nr 2B do SIWZ - Formularz ofertowy dla cz. II
        • Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia
        • Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
        • Załącznik nr 5A do SIWZ - Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej Część I
        • Załącznik nr 5B do SIWZ - Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej Część II
        • Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz robót budowlanych
        • Załącznik nr 7 do SIWZ - Wykaz osób Część II
        • Załącznik nr 8A do SIWZ - Wzór umowy Część I
        • Załącznik nr 8A do SIWZ - Wzór umowy Część II
        • Załącznik nr 9 do SIWZ - Przedmiar robót Część I
        • Załącznik nr 10 do SIWZ - Przedmiar robót Część II
        • Załącznik nr 11 do SIWZ - Specyfikacja techniczna Część II
      • Informacja z otwarcia ofert
      • Wynik postępowania

    • Wdrożenie innowacyjnych e-usług o wysokim poziomie dojrzałości w zakresie rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m – Dostawa sprzętu teleinformatycznego dla członków Zespołu
      Termin składania ofert 17.07.2019 r godz. 10:00
      Data publikacji: 2019-06-12 14:30
      Znak sprawy PO.II.370.14.19
      • Ogłoszenie
      • SIWZ
        • Załącznik nr 1A do SIWZ - Formularz ofertowy dla cz. I
        • Załącznik nr 1B do SIWZ - Formularz ofertowy dla cz. II
        • Załącznik nr 2 do SIWZ - Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (w formatach pdf/xml)
        • Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące braku podstaw do wykluczenia
        • Załącznik nr 4A do SIWZ - Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej dla cz. I
        • Załącznik nr 4B do SIWZ - Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej dla cz. II
        • Załącznik nr 5 do SIWZ - Wzór umowy dla cz. I i/lub cz.II
          • Załącznik nr 3 do umowy (załącznika nr 5 do SIWZ) - Protokół Odbioru Ilościowego Sprzętu
        • Załącznik nr 6A do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. I
        • Załącznik nr 6B do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla cz. II
        • Załącznik nr 7A do SIWZ - Formularz cenowy oraz opis przedmiotu oferty dla cz. I
        • Załącznik nr 7B do SIWZ - Formularz cenowy oraz opis przedmiotu oferty dla cz. II
      • Odpowiedzi na pytania z dnia 17 czerwca 2019 r.
      • Unieważnienie postępowania

    • Sztuczne zasilanie brzegu w Dziwnowie km 388,30-390,00
      Termin składania ofert 24.06.2019 r godz. 11:30
      Data publikacji: 2019-06-07 15:20
      Znak sprawy PO-II.370.17.19
      • Ogłoszenie
      • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
      • SIWZ
        • Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy
        • Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia
        • Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
        • Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności / braku przynależności do grupy kapitałowej
        • Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz robót budowlanych
        • Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz osób
        • Załącznik nr 7 do SIWZ - Wzór umowy
          • Załącznik nr 3 do umowy
          • Załącznik nr 4 do umowy
          • Załącznik nr 5 do umowy
        • Załącznik nr 8 do SIWZ - Program Funkcjonalno-Użytkowy
      • Odpowiedzi na pytania z dnia 11 czerwca 2019 r.
      • Informacja z otwarcia ofert
      • Unieważnienie postępowania

    • Przebudowa ostróg typu „T” w miejscowości Dziwnów w km: 388,50÷389,00
      Termin składania ofert 24.06.2019 r godz. 10:30
      Data publikacji: 2019-06-07 15:00
      Znak sprawy PO-II.370.15.19
      • Ogłoszenie
      • Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
      • SIWZ
        • Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy
        • Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia
        • Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
        • Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności / braku przynależności do grupy kapitałowej
        • Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz robót budowlanych
        • Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz osób
        • Załącznik nr 7 do SIWZ - Wzór umowy
          • Załącznik nr 3 do umowy
          • Załącznik nr 4 do umowy
          • Załącznik nr 5 do umowy
        • Załącznik nr 8 do SIWZ - Program Funkcjonalno-Użytkowy
      • Odpowiedzi na pytania z dnia 14 czerwca 2019 r.
      • Informacja z otwarcia ofert
      • Wynik postępowania

    • Dostawa koparko - łądowarki
      Termin składania ofert 24.06.2019 r godz. 12:30
      Data publikacji: 2019-06-07 14:10
      Znak sprawy PO.II.370.18.19
      • Ogłoszenie
      • SIWZ
      • Zmiana treści SIWZ z dnia 13.06.2019r.
        • Załącznik nr 1 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
        • Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz oferty
        • Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia
        • Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
        • Załącznik nr 5 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej
        • Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz dostaw
        • Załącznik nr 7 do SIWZ - Wzór umowy
      • Odpowiedzi na pytania z dnia 14 czerwca 2019 r.
      • Informacja z otwarcia ofert
      • Wynik postępowania

    • Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem, serwerów, streamerów oraz macierzy dla potrzeb UMS
      Termin składania ofert 12.07.2019 r godz. 10:30
      Nowy termin skladania ofert: 22.07.2019 r godz. 10:30
      Data publikacji: 2019-05-31 14:55
      Znak sprawy PO.II.370.12.19
      • Ogłoszenie
      • Sprostowanie ogłoszenia nr 1 z dn. 18.06.2019
      • Sprostowanie ogłoszenia nr 2 z dn. 18.06.2019
      • Sprostowanie ogłoszenia nr 3 z dn. 18.06.2019
      • Sprostowanie ogłoszenia nr 4 (zmiana terminu otwarcia ofert)
      • Sprostowanie ogłoszenia nr 5 z dn. 04.07.2019
      • SIWZ
      • Zmiana treści SIWZ z dn. 18.06.2019 r.
      • Zmiana treści SIWZ z dn. 19.06.2019 r.
      • Zmiana treści SIWZ z dn. 04.07.2019 r.
      • Zmiana treści SIWZ z dn. 18.07.2019 r.
        • Załącznik nr 1A do SIWZ - Formularz ofertowy część I
        • Załącznik nr 1B do SIWZ - Formularz ofertowy część II
        • Załącznik nr 1C do SIWZ - Formularz ofertowy część III
        • Załącznik nr 1D do SIWZ - Formularz ofertowy część IV
        • Załącznik nr 1E do SIWZ - Formularz ofertowy część V
        • Załącznik nr 1F do SIWZ - Formularz ofertowy część VI
        • Załącznik nr 2 do SIWZ - Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (.pdf)
        • Załącznik nr 2 do SIWZ - Jednolity Europejski Dokument Zamówienia (.xml)
        • Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej
        • Załącznik nr 4A do SIWZ - Wzór umowy część I
        • Załącznik nr 4B do SIWZ - Wzór umowy część II
        • Załącznik nr 4C do SIWZ - Wzór umowy część III
        • Załącznik nr 4D do SIWZ - Wzór umowy część IV
        • Załącznik nr 4E do SIWZ - Wzór umowy część V
        • Załącznik nr 4F do SIWZ - Wzór umowy część VI
        • Załącznik nr 5 do SIWZ - Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia
        • Załącznik nr 6A do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia część I
        • Załącznik nr 6B do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia część II
          • Załącznik nr 6B do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia część II - ZMIANY
          • Załącznik nr 6B do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia część II - NOWY
          • Załącznik nr 6B do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia część II - NOWA WERSJA 2
        • Załącznik nr 6C do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia część III
          • Załącznik nr 6C do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia część III - ZMIANY
          • Załącznik nr 6C do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia część III - NOWY
        • Załącznik nr 6D do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia część IV
          • Załącznik nr 6D do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia część IV - NOWY
        • Załącznik nr 6E do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia część V
          • Załącznik nr 6E do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia część V - NOWY
          • Załącznik nr 6E do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia część V - NOWA WERSJA 2
        • Załącznik nr 6F do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia część VI
          • Załącznik nr 6F do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia część VI - ZMIANY
          • Załącznik nr 6F do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia część VI - NOWY
      • Odpowiedzi na pytania z dni 06, 13, 17 i 21 czerwca 2019 r.
      • Informacja z otwarcia ofert
      • Wynik postępowania

    • Prace czerpalno-refulacyjne w 2019 r.
      Zmiana terminu składania ofert 17.06.2019 r godz. 10:30
      Data publikacji: 2019-05-30 14:30
      Znak sprawy PO-II.370.16.19
      • Ogłoszenie
      • Zmiana treści ogłoszenia z dnia 10.06.2019r.
      • SIWZ
      • Zmiana treści SIWZ z dnia 10.06.2019r.
        • Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy
        • Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia
        • Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
        • Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej
        • Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz robót budowlanych
        • Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz osób
        • Załącznik nr 7 do SIWZ - Wzór umowy
        • Załącznik nr 8 do SIWZ - Dokumentacja dodatkowa
      • Odpowiedzi na pytania z dnia 07 czerwca 2019 r.
      • Informacja z otwarcia ofert
      • Wynik postępowania

    • Remont Staw Drugiej Bramy Torowej.
      Termin składania ofert 14.06.2019 r godz. 10:30
      Data publikacji: 2019-05-29 14:10
      Znak sprawy PO-II.370.10.19
      • Ogłoszenie
      • SIWZ
        • Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy
        • Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia
        • Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
        • Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej
        • Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz robót budowlanych
        • Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz osób
        • Załącznik nr 7 do SIWZ - Wzór umowy
        • Załącznik nr 8 do SIWZ - Dokumentacja techniczna
        • Załącznik nr 9 do SIWZ - Zaświadczenia, pozwolenia
      • Odpowiedzi na pytania z dnia 07 czerwca 2019 r.
      • Informacja z otwarcia ofert
      • Wynik postępowania

    • Prace konserwacyjne na polach refulacyjnych Mańków i Dębina.
      Termin składania ofert 07.06.2019 r godz. 10:30
      Data publikacji: 2019-05-23 13:50
      Znak sprawy PO.II.370.13.19
      • Ogłoszenie
      • SIWZ
        • Załącznik nr 1A do SIWZ - Formularz ofertowy część 1
        • Załącznik nr 1B do SIWZ - Formularz ofertowy część 2
        • Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia
        • Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
        • Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej
        • Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz usług
        • Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz osób
        • Załącznik nr 7 A do SIWZ - Wzór umowy część 1
        • Załącznik nr 7 B do SIWZ - Wzór umowy część 2
        • Załącznik nr 8A do SIWZ - Przedmiar robót (orientacyjny)- Część 1
        • Załącznik nr 8B do SIWZ - Przedmiar robót (orientacyjny)- Część 2
      • Informacja z otwarcia ofert
      • Wynik postępowania

    • Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Morskiego w Szczecinie.
      Termin składania ofert 24.05.2019 r godz. 10:30
      Data publikacji: 2019-05-11 12:50
      Znak sprawy PO.II.370.11.19
      • Ogłoszenie
      • SIWZ
        • Załącznik nr 1.1 do SIWZ - Formularz ofertowy część 1
        • Załącznik nr 1.2 do SIWZ - Formularz ofertowy część 2
        • Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia
        • Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
        • Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej
        • Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz usług
        • Załącznik nr 6 A do SIWZ - Wzór umowy część 1
        • Załącznik nr 6 B do SIWZ - Wzór umowy część 2
      • Odpowiedzi na pytania z dni 15, 16 maja 2019 r.
      • Odpowiedzi na pytania z dnia 20 maja 2019 r.
      • Informacja z otwarcia ofert
      • Wynik postępowania

    • Remont ostróg przy Falochronie Centralnym w Świnoujściu.
      Termin składania ofert 10.05.2019 r godz. 10:30
      Data publikacji: 2019-04-10 13:50
      Znak sprawy PO.II.370.8.19
      • Ogłoszenie
      • SIWZ
        • Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty
        • Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia
        • Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
        • Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej
        • Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz usług
        • Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz osób
        • Załącznik nr 7 do SIWZ - Wzór umowy
        • Załącznik nr 8 do SIWZ - Specyfikacje techniczne, Projekt Wykonawczy, Przedmiar
      • Informacja z otwarcia ofert
      • Wynik postępowania
      • Sprostowanie wyniku postępowania

    • Remont jednostki pływ. MALWINA w celu odnowienia klasy PRS.
      Termin składania ofert 26.04.2019 r godz. 10:30
      Data publikacji: 2019-04-17 11:45
      Znak sprawy PO.II.370.9.19
      • Ogłoszenie
      • SIWZ
        • Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz oferty
        • Załącznik nr 1A do SIWZ - Specyfikacja Remontowa
        • Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia
        • Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
        • Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej
        • Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz usług
        • Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz osób
        • Załącznik nr 7 do SIWZ - Wzór umowy
      • Informacja z otwarcia ofert
      • Wynik postępowania

    • Świadczenie usług kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Morskiego w Szczecinie.
      Termin składania ofert 23.04.2019 r godz. 10:30
      Data publikacji: 2019-04-08 13:10
      Znak sprawy PO.II.370.7.19
      • Ogłoszenie
      • SIWZ
        • Załącznik nr 1.1 do SIWZ - Formularz ofertowy część 1
        • Załącznik nr 1.2 do SIWZ - Formularz ofertowy część 2
        • Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia
        • Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
        • Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej
        • Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz usług
        • Załącznik nr 6 do SIWZ - Wzór umowy część 1
        • Załącznik nr 7 do SIWZ - Wzór umowy część 2
      • Odpowiedzi na pytania z dnia 15 kwietnia 2019 r.
      • Unieważnienie postępowania

    • Wyznaczenie pól poboru piasków morskich do sztucznego zasilania brzegów w rejonie Dziwnowa, Międzywodzia i Międzyzdrojów.
      Termin składania ofert 11 marca 2019 r. godz. 10:30
      • Ogłoszenie
      • SIWZ
        • Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy
        • Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia
        • Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
        • Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy
        • Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz usług
        • Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz osób
        • Załącznik nr 7 do SIWZ - Wzór umowy
        • Załącznik nr 8A do SIWZ - Opracowanie pn. "WERYFIKACJA OBSZARÓW PERSPEKTYWICZNYCH WYSTĘPOWANIA PIASKÓW MORSKICH DO SZTUCZNEGO ZASILANIA BRZEGÓW W REJONIE DZIWNOWA, MIĘDZYWODZIA I MIĘDZYZDROJÓW NA PODSTAWIE AKTUALNEGO ROZPOZNANIA GEOLOGICZNEGO"
        • Załącznik nr 8B do SIWZ - Załącznik graficzny
        • Załącznik nr BC do SIWZ - Schemat rozmieszczenia linii profilowych i punktów poboru rdzeni w poszczególnych obszarach wskazanych do badania piasku do zasilania brzegu
        • Załącznik nr BD do SIWZ - Karty dokumentacyjne archiwalnych otworów (Rdzeni) zlokalizowanych w poszczególnych obszarach.
      • Informacja z otwarcia ofert
      • Wynik postępowania

    • Dostawa samochodów typu pick-up z napędem 4x4
      Termin składania ofert 5 marca 2019 r. godz. 10:30
      • Ogłoszenie
      • Zmiana treści ogłoszenia z dnia 26.02.2019r.
      • SIWZ
      • Zmiana treści SIWZ z dnia 26.02.2019r.
        • Załącznik nr 1A do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części I
        • Załącznik nr 1B do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części II
        • Załącznik nr 2A do SIWZ - Formularz oferty dla części I
        • Załącznik nr 2B do SIWZ - Formularz oferty dla części II
        • Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia
        • Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
        • Załącznik nr 5A do SIWZ - Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej dla części I
        • Załącznik nr 5B do SIWZ - Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej dla części II
        • Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz dostaw
        • Załącznik nr 7A do SIWZ - Wzór umowy część I
        • Załącznik nr 7B do SIWZ - Wzór umowy część II
      • Odpowiedzi na pytania z dni 18, 19, 20 lutego 2019 r.
      • Informacja z otwarcia ofert
      • Wynik postępowania

    • Atestacja Tratw ratunkowych z jednostek pływających BONn i BONe w latach 2019r. – 2021 r.
      Termin składania ofert 4 marca 2019 r. godz. 10:30
      • Ogłoszenie
      • SIWZ
        • Załącznik nr 1.1 do SIWZ - Formularz ofertowy część 1
        • Załącznik nr 1.A do SIWZ - Oferta cenowa część 1
        • Załącznik nr 1.2 do SIWZ - Formularz ofertowy część 2
        • Załącznik nr 1.B do SIWZ - Oferta cenowa część 2
        • Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia
        • Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
        • Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności/braku przynależności do grupy kapitałowej
        • Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz usług
        • Załącznik nr 6 A do SIWZ - Wzór umowy część 1
        • Załącznik nr 6 B do SIWZ - Wzór umowy część 2
      • Informacja z otwarcia ofert
      • Wynik postępowania

    • Wdrożenie innowacyjnych e-usług o wysokim poziomie dojrzałości w zakresie rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m – Rozbudowa środowiska infrastrukturalnego.
      Termin składania ofert do 19 lutego 2019 r. godz. 10:30
      • Ogłoszenie
      • SIWZ
        • Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy
        • Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia
        • Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
        • Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności / braku przynależności do grupy kapitałowej
        • Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz usług
        • Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz osób
        • Załącznik nr 7 do SIWZ - Wzór Umowy
          • Załącznik nr 1 do Umowy - Zespół Wykonawcy
          • Załącznik nr 2 do Umowy - Umowa Powierzenia
          • Załącznik nr 3 do Umowy - Oświadczenie o ochronie informacji
        • Załącznik nr 8 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ)
          • Załącznik nr A do SOPZ - Procedury Odbioru
          • Załącznik nr B do SOPZ - Warunki świadczenia serwisu gwarancyjnego
          • Załącznik nr C do SOPZ - Zasady korzystania z zasobów informatycznych Urzędu Morskiego w Szczecinie
          • Załącznik nr D do SOPZ - Wytyczne w zakresie informacji i promocji
          • Załącznik nr E do SOPZ - Wzory protokołów Odbioru
        • Załącznik nr 9 do SIWZ - Formularz opisu przedmiotu oferty
      • Odpowiedzi na pytania z dnia 15 lutego 2019 r.
      • Informacja z otwarcia ofert
      • Wynik postępowania

    • Wykonanie robót budowlanych: Modernizacja obiektów Bazy Oznakowania Nawigacyjnego Urzędu Morskiego w Szczecinie w ramach inwestycji pn. „Modernizacja toru wodnego Świnoujście- Szczecin do głębokości 12,5m”.
      Nowy termin składania ofert 7 maja 2019 r. godz. 08:30
      • Ogłoszenie
      • Sprostowanie ogłoszenia z dn. 15.03.2019
      • Sprostowanie ogłoszenia z dn. 02.04.2019
      • SIWZ
      • Zmiana treści SIWZ z dn. 15.03.2019
      • Zmiana treści SIWZ z dn. 02.04.2019
      • Zmiana treści SIWZ z dn. 19.04.2019
        • Załącznik nr 1 - docx
        • Załącznik nr 1 - nowe brzmienie - docx
        • Załącznik nr 2 - docx
        • Załącznik nr 3 - pdf
          • Załącznik nr 3 w formie tabelarycznej - pdf
          • Załącznik nr 3 w formie tabelarycznej - xlsx
        • Załącznik nr 4 - pdf / xml
        • Załącznik nr 5 - docx
        • Załącznik nr 6 - docx
        • Załącznik nr 7 - docx
        • Załącznik nr 7 - nowe brzmienie - docx
        • Załącznik nr 8 - docx
        • Załacznik nr 9: / Spis treści
          • Dokumentacja projektowa - zip
          • Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - zip
          • Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - ZMODYFIKOWANE - zip
          • Decyzje administracyjne - ZMODYFIKOWANE - zip
        • Załacznik nr 10 - Wzór umowy (Kontraktu):
          • Część I - pdf
          • Część II - pdf
          • Część III - pdf
            • Karta gwarancyjna - pdf
        • Załącznik nr 11 - zip / Spis treści
        • Załącznik nr 12 - zip
        • Załącznik nr 13 - zip
        • Załącznik nr 14 - zip
      • Odpowiedzi na pytania z dni 14, 15, 18, 27, 28 lutego i 1 marca 2019 r.
      • Odpowiedzi na pytania z dni 19, 21, 26, 28 lutego 2019 r.
      • Odpowiedzi na pytania z dni 12, 13, 15, 19, 20, 22 marca oraz 01 kwietnia 2019 r.
      • Informacja z otwarcia ofert
      • Wynik postępowania

      Zamawiający informuje, że nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania złożone po 1 kwietnia 2019 r.

    • Wdrożenie innowacyjnych e-usług o wysokim poziomie dojrzałości w zakresie rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m – Rozbudowa środowiska infrastrukturalnego.
      Termin składania ofert do 5 lutego 2019 r. godz. 10:30
      • Ogłoszenie
      • SIWZ
        • Załącznik nr 1 do SIWZ - Formularz ofertowy
        • Załącznik nr 2 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia
        • Załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
        • Załącznik nr 4 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności / braku przynależności do grupy kapitałowej
        • Załącznik nr 5 do SIWZ - Wykaz usług
        • Załącznik nr 6 do SIWZ - Wykaz osób
        • Załącznik nr 7 do SIWZ - Wzór Umowy
          • Załącznik nr 1 do Umowy - Zespół Wykonawcy
          • Załącznik nr 2 do Umowy - Umowa Powierzenia
          • Załącznik nr 3 do Umowy - Oświadczenie o ochronie informacji
        • Załącznik nr 8 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ)
          • Załącznik nr A do SOPZ - Procedury Odbioru
          • Załącznik nr B do SOPZ - Warunki świadczenia serwisu gwarancyjnego
          • Załącznik nr C do SOPZ - Zasady korzystania z zasobów informatycznych Urzędu Morskiego w Szczecinie
          • Załącznik nr D do SOPZ - Wytyczne w zakresie informacji i promocji
          • Załącznik nr E do SOPZ - Wzory protokołów Odbioru
        • Załącznik nr 9 do SIWZ - Formularz opisu przedmiotu oferty
      • Informacja z otwarcia ofert
      • Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania
    • Remont i renowacja tarasu, elewacji, ścian poniżej tarasu oraz głównych schodów od strony wschodniej budynku Czerwonego Ratusza.
      Termin składania ofert 17 grudnia 2018 r. godz. 10:30
      • Ogłoszenie
      • SIWZ
        • Załącznik nr 1 - doc
        • Załącznik nr 2 - doc
        • Załącznik nr 3 - doc
        • Załącznik nr 4 - doc
        • Załącznik nr 5 - doc
        • Załącznik nr 6 - doc
        • Załącznik nr 7 - pdf
        • Załącznik nr 8 - zip
      • Informacja z otwarcia ofert
      • Wynik postępowania

    • Zakup jednostek pływających służących poprawie bezpieczeństwa na obszarze właściwości terytorialnej Dyrektora Urzędu Morskiego w Szczecinie.
      Termin składania ofert 3 grudnia 2018 r. godz. 10:30
      • Ogłoszenie
      • Sprostowanie ogłoszenia z dnia 13.11.2018r.
      • SIWZ
      • Zmiana treści SIWZ z dnia 13.11.2018 r.
        • Specyfikacja – 2.0 – obowiązująca od 13.11.2018 r.
        • Specyfikacja 1.0 - 2.0 – obrazujący zmiany
        • Zmiana treści SIWZ z dnia 13.11.2018 r.
        • Załącznik nr 1A - doc
        • Załącznik nr 1A - nowe brzmienie- doc
        • Załącznik nr 1B - doc
        • Załącznik nr 1B - nowe brzmienie - doc
        • Załącznik nr 1C - pdf
        • Załącznik nr 1D - pdf
        • Załącznik nr 2 - pdf / xml
        • Załącznik nr 3A - doc
        • Załącznik nr 3B - doc
        • Załącznik nr 4A - doc
        • Załącznik nr 4B - doc
        • Załącznik nr 5 - doc
        • Załącznik nr 6A - pdf
        • Załącznik nr 6A obowiązująca od 13.11.2018 r.- pdf
        • Załącznik nr 6A obrazujący zmiany - pdf
          • Załącznik nr 2 do Umowy - doc
        • Załącznik nr 6B - pdf
        • Załącznik nr 6B obowiązująca od 13.11.2018 r.- pdf
        • Załącznik nr 6B obrazujący zmiany - pdf
          • Załącznik nr 2 do Umowy - doc
      • Informacja z otwarcia ofert
      • Wynik postępowania

      W przypadku wystąpienia problemów z wysłaniem oferty na adres skrzynki ePUAP:
      /Urzmorszc/zamowienia,
      proszę wysłać ofertę na adres głównej skrzynki ePUAP:
      /Urzmorszc/SkrzynkaESP

    • Wdrożenie innowacyjnych e-usług o wysokim poziomie dojrzałości w zakresie rejestracji jachtów i innych jednostek pływających o długości do 24 m – wybór Generalnego Wykonawcy.
      Nowy termin składania ofert 10 grudnia 2018 r. godz. 10:30
      • Ogłoszenie
      • Sprostowanie ogłoszenia z dnia 08.11.2018r.
      • Sprostowanie ogłoszenia z dnia 19.11.2018r.
      • SIWZ
      • Zmiana treści SIWZ z dnia 08.11.2018 r.
        • Specyfikacja – 4.0 - pdf
        • Specyfikacja 3.0-4.0 - pdf
      • Zmiana treści SIWZ z dnia 19.11.2018 r.
        • Specyfikacja – 5.0 obowiązujaca od 19.11.2018r. - pdf
      • Zmiana treści SIWZ z dnia 30.11.2018 r.
      • Zmiana treści SIWZ z dnia 05.12.2018 r.
      • Załącznik nr 1 - pdf
        • Załącznik A - pdf
        • Załącznik B - pdf
        • Załącznik C - pdf
        • Załącznik D - pdf
        • Załącznik E - pdf
        • Załącznik F - pdf
        • Załącznik G - pdf
        • Załącznik H - pdf
        • Załącznik I - pdf
        • Załącznik J - pdf
        • Załącznik K - pdf
        • Załącznik L - pdf
        • Załącznik M - pdf
        • Załącznik N - pdf
        • Załącznik O - pdf
        • Załącznik P - pdf
      • Załącznik nr 2 - pdf
      • Nowy załącznik nr 2 obowiązujący od 19.11.2018 r.- pdf
        • Załącznik nr 3 - pdf
        • Załącznik nr 4 - pdf
        • Nowy załącznik nr 4 obowiązujący od 19.11.2018 r.- pdf
        • Załącznik nr 5 - pdf
      • Załącznik nr 3 - doc
      • Nowy załącznik nr 3 obowiązujący od 05.12.2018 r.- docx
      • Załącznik nr 4 - doc
      • Załącznik nr 5 - doc
      • Załącznik nr 6 - pdf / xml
      • Załącznik nr 7 - doc
      • Załącznik nr 8 - doc
      • Załącznik nr 9 - doc
    • Odpowiedzi na pytania z dnia 7 i 9 listopada 2018 r.
    • Odpowiedzi na pytania z dnia 27 listopada 2018 r.
    • Informacja z otwarcia ofert
    • Wynik postępowania

Utworzono: 13 styczeń 2020
Poprawiono: 09 marzec 2020
Odsłony: 4464
  • Strona główna
  • Przedmiot działania
  • Prawne podstawy działania
  • Struktura Urzędu
  • Majątek Urzędu
  • Budżet Urzędu
  • Akty prawne
    • Zarządzenia Dyrektora Urzędu
    • Komunikaty Dyrektora Urzędu
  • Zawiadomienia i obwieszczenia
  • Załatwianie spraw
  • Nabór do pilotażu
  • Wyniki audytów i kontrola zarządcza
  • Zamówienia publiczne
    • Lista postępowań
    • Plan postępowań
    • Archiwum ZP
  • Zbyt – Zagospodarowanie majątku
  • Inwestycje i projekty
    • Programy wieloletnie
    • Plan ZPPOM
    • Projekty unijne
      • Perspektywa 2014 – 2020
      • Perspektywa 2007 – 2013
      • Zgłaszanie nieprawidłowości
    • Plany rozwoju portów
      • Dźwirzyno
      • Lubin
      • Trzebież
      • Wolin
    • Zadania z budżetu państwa
  • ISO - Polityka jakości
  • ISO - Polityka bezpieczeństwa informacji
  • Opłaty pobierane przez Urząd
  • Praca w Urzędzie
  • Praktyki
  • Ochrona danych osobowych
  • Deklaracja dostępności
    • Koordynator ds. dostępności
    • Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
  • Petycje
  • Dostęp do informacji publicznej
  • Ponowne wykorzystanie informacji
  • Dane teleadresowe
  • Wykaz inspektorów DAO
  • Redakcja BIP
  • Sprawozdania finansowe
    • 2024
    • 2023
    • 2022
    • 2021
    • 2020
    • 2019
    • 2018
UMS BIP
  • Strona główna
  • Przedmiot działania
  • Prawne podstawy działania
  • Struktura Urzędu
  • Majątek Urzędu
  • Budżet Urzędu
  • Akty prawne
    • Zarządzenia Dyrektora Urzędu
    • Komunikaty Dyrektora Urzędu
  • Zawiadomienia i obwieszczenia
  • Załatwianie spraw
  • Nabór do pilotażu
  • Wyniki audytów i kontrola zarządcza
  • Zamówienia publiczne
    • Lista postępowań
    • Plan postępowań
    • Archiwum ZP
  • Zbyt – Zagospodarowanie majątku
  • Inwestycje i projekty
    • Programy wieloletnie
    • Plan ZPPOM
    • Projekty unijne
      • Perspektywa 2014 – 2020
      • Perspektywa 2007 – 2013
      • Zgłaszanie nieprawidłowości
    • Plany rozwoju portów
      • Dźwirzyno
      • Lubin
      • Trzebież
      • Wolin
    • Zadania z budżetu państwa
  • ISO - Polityka jakości
  • ISO - Polityka bezpieczeństwa informacji
  • Opłaty pobierane przez Urząd
  • Praca w Urzędzie
  • Praktyki
  • Ochrona danych osobowych
  • Deklaracja dostępności
    • Koordynator ds. dostępności
    • Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego
  • Petycje
  • Dostęp do informacji publicznej
  • Ponowne wykorzystanie informacji
  • Dane teleadresowe
  • Wykaz inspektorów DAO
  • Redakcja BIP
  • Sprawozdania finansowe
    • 2024
    • 2023
    • 2022
    • 2021
    • 2020
    • 2019
    • 2018

2020 - UMS. Wszelkie prawa zastrzeżone.

  • Mapa strony
Powrót do góry